Klantenservice

Bestelling

Jouw bestelling plaatsen

Iets leuks gezien? Dan kan je met onderstaande stappen jouw gewenste artikelen bestellen:

1) Ga naar de productpagina van het gewenste artikel, kies het gewenste aantal, en klik op de “in winkelmand” knop.

2) Alle gewenste artikelen zitten in jouw mandje? Ga dan naar jouw winkelmandje https://krazykrayon.be/winkelmand/

3) In jouw winkelmandje kan je onder andere de aantallen nog bewerken en een waardebon of kortingscode invoegen.

4) Heb je reeds een account aangemaakt bij ons? Dan kan je hier ook reeds kiezen voor thuislevering of ophaling in een postservice punt (ophaling enkel mogelijk in België).

Heb je nog geen account, dan zal je jouw leveringskeuze in de volgende stap kunnen maken. Je kan alvast wel al jouw verzendingskosten berekenen.

5) Klik op “doorgaan naar afrekenen” en vul jouw gegevens in. Je kan hier eventueel ook jouw account aanmaken indien gewenst. Daarnaast kan je hier een service punt selecteren indien je voor ophaling hebt gekozen.

6) Kies jouw gewenste betaalmethode en klik op “bestelling plaatsen”. Hierna kan je de betaling afronden.

7) Je zal een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw bestelling.

8) Eenmaal wij jouw bestelling klaargemaakt hebben, krijg je ook een e-mail met de track & trace informatie van jouw pakketje.

Jouw bestelling aanpassen of annuleren

Heb je iets verkeerd besteld? Of iets vergeten? Dan kan je ons contacteren via onze contactpagina of misschien eenvoudiger: via de berichtknop rechts onderaan waarmee je ons een bericht via Facebook, Whatsapp, Instagram of e-mail kan sturen. Vergeet niet jouw bestelnummer te vermelden die je in de bevestigingsmail van jouw bestelling kan terugvinden.

Is jouw bestelling nog niet verzonden? Dan kunnen we makkelijk ingrijpen.
Indien het echter reeds verzonden is, dan kan je het pakketje ook steeds weigeren wanneer deze bij jou aankomt.
Heb je het pakketje reeds aangenomen? Dan kan je dit terugsturen. Meer informatie over retourneren vind je onderaan deze pagina.

Betaling

Betaalmogelijkheden

Voorlopig bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:
– Bancontact
– Paypal
– Ideal
– Softort
– ING Homepay
– KBC/CBC
– Belfius
– Waardebonnen (zie hieronder)

Betaling niet gelukt?

Is er iets fout gelopen bij de betaling? Neem dan contact met ons op via de contact button die je rechts onderaan jouw scherm zou moeten zien of via onze contactpagina.

Terugbetaling

Heb je reeds betaald, maar heb je de bestelling geannuleerd of binnen 14 dagen besloten om de bestelling te retourneren? Dan betalen we jou terug eenmaal de desbetreffende artikelen terug bij ons zijn. Wanneer de artikelen nog niet verzonden waren, kunnen we dit natuurlijk meteen doen. Dit doen we met dezelfde betaalmethode als diegene die je bij jouw bestelling hebt gebruikt. Het kan een aantal werkdagen duren eer je jouw terugbetaling ontvangt.

Let op: standaard betalen we de retourkosten niet terug, tenzij wijzelf een fout hebben gemaakt. Meer info bij retourneren onderaan deze pagina.

Waardebonnen en kortingscodes

Heb je een kortingscode/waardebon ontvangen? Dan kan je deze in jouw winkelmandje invoegen.

Is de waarde van de korting kleiner dan de bestelling die je wenst te plaatsen? Dan kan je je aankoop met een andere betaalmethode vervolledigen.

Is de waarde van de korting groter dan de bestelling die je wenst te plaatsen? Geen nood, dan kan je het resterende bedrag van jouw waardebon bij een volgende bestelling gebruiken.

Bezorging

Locaties

Wij kunnen pakjes versturen naar België en Nederland. Wij maken hierbij voorlopig enkel gebruik van Bpost als koerierdienst. Mensen uit België kunnen naast thuislevering ook kiezen voor ophaling in een Bpost service punt. Mensen uit Nederland kunnen enkel kiezen voor thuislevering.

Verzendkosten

In België

Thuislevering, met een bestelling van <25 euro: 4,95 euro verzendkosten

Service punt ophaling, met een bestelling van <25 euro: 3,95 euro verzendkosten

Bestelling van >25 euro: gratis verzending 

In Nederland

Thuislevering, met een bestelling van <50 euro: 7,5 euro verzendkosten

Bestelling van >50 euro: gratis verzending 

Levertijden

De designs op Krazy Krayon maken we zelf en zijn dus uniek. Dit zorgt er onder andere voor dat we de artikelen op de site zelf moeten maken. In tegenstelling tot andere sites die bijvoorbeeld een bepaalde mok in grote aantallen aankopen om dan door te verkopen, gebruiken wij blanco mokken die we dan bedrukken met jouw gewenste design. Heb je interesse in onze manier van werken? Dan vind je hier een aantal beelden.

Onze unieke creaties brengen natuurlijk wel wat werk met zich mee. Toch zorgen we ervoor dat we jouw pakketje 1 werkdag na jouw bestelling bij de post kunnen afleveren. Indien dit niet zou lukken, laten we dit jou weten. Wanneer we deze afleveren bij de post, krijg je ook een track & trace mail toegestuurd zodat je jouw pakketje kan volgen

Eenmaal bij Bpost afgeleverd, hangt de verzendtijd af van hen. Bpost streeft ernaar pakketten die ze krijgen de volgende werkdag te leveren in België, en in Nederland binnen 2 werkdagen.

Samen komt dit neer op 2-3 werkdagen tussen jouw bestelling bij ons en de levering van het pakketje. Duurt het veel langer? Laat ons dan iets weten via de berichtknop die je rechts onderaan kan zien (Whatsapp/mail/Facebook/Instagram) of via de contactpagina. Vergeet wel niet jouw ordernummer of track & trace link die je via mail hebt gekregen te vermelden.

Retourneren

Artikel stuk

Omdat we met breekbare artikelen werken, kan het al eens zijn dat er iets bij aankomst reeds gebroken is. Is dit het geval? Contacteer ons dan via de berichtknop rechts onderaan jouw scherm of via de contactpagina en voeg er een foto van het beschadigde artikel bij.

Omdat we zelf waarschijnlijk ook niets meer zullen kunnen aanvangen met het beschadigde artikel, zullen we normaal gezien niet vragen om dit terug te sturen. Wel zal je volgende opties krijgen:
– hetzelfde artikel kosteloos opnieuw opgestuurd krijgen.
– de waarde van het artikel teruggestort krijgen.
– een waardebon (voor jezelf of iemand anders) van hetzelfde bedrag krijgen om iets anders bij ons aan te kopen.

Heb je je bedacht?

Heb je je bedacht of is het artikel toch minder leuk dan je verwacht had? Dan kan je beslissen om dit te retourneren binnen 14 dagen nadat je het pakket ontvangen hebt.

Retourportaal

Retourneren kan via ons retourportaal. Zo ga je te werk:

– Voeg de postcode in waarnaar het pakje gestuurd werd.
– Voeg het ordernummer van jouw bestelling of de track en trace code van de verzending in.
– Klik op “Start”
– Geef de reden in van jouw retour.
– Kies welke artikelen je wil terugsturen.
– Klik op “Methode van terugbetaling”
– Kies om je geld terug te krijgen (voorlopig is dit de enige optie).
– Daarna kan je kiezen via welk afhaalpunt je je pakketje zou willen terugsturen.
– Ga naar het overzicht, kijk of alles klopt, en klik op bevestigen.
– Je retour is bevestigd en er wordt automatisch een werkend retourlabel gemaakt voor jou. Deze kan je meteen afprinten. Deze retourlabel wordt ook nog naar jouw mail verstuurd.
– Pak de terug te sturen artikelen goed in en kleef de verzendlabel op de verzenddoos.
– Breng het pakje naar de door jouw gekozen service punt.
– Eenmaal we jouw pakje ontvangen hebben, betalen we je de aankoopprijs van de artikelen minus de retourkosten (zie onder) terug.

Retourvoorwaarden

Wil je een artikel retourneren omdat wij een fout gemaakt hebben of omdat het artikel reeds bij aankomst beschadigd was? Gelieve ons dan eerst een bericht te sturen.
Indien je je gewoon bedacht hebt, dan heb je 14 dagen tijd om de retour aan te vragen via een bericht of via het retourportaal hierboven. Er zijn hierbij wel een aantal uitzonderingen:
– Gepersonaliseerde artikelen (bvb indien je voor een andere tekst hebt gekozen) vallen niet onder het retourrecht. Je kan ons natuurlijk steeds een bericht sturen met de reden van een eventuele retour. Misschien dat we wel een uitzondering kunnen maken.
– Artikelen die beschadigd werden door de klant.

Retourkosten

Jammer genoeg staat retourneren gelijk aan verzendkosten. Wij betalen deze deels zelf, maar vragen dus ook een deel van de klant. Voor klanten in België is dit €4, voor klanten in Nederland is dit €6. Deze kosten worden afgetrokken van het bedrag dat we jou terugbetalen eenmaal we de geretourneerde artikelen ontvangen hebben.

Terugbetaling

De terugbetaling wordt gestort via dezelfde betaalmethode die je bij de bestelling gebruikt hebt. Het bedrag wordt teruggestort eenmaal we de retourartikelen verkregen hebben. Het bedrag staat gelijk aan de aankoopprijs van de geretourneerde artikelen (die aan de retourvoorwaarden voldoen) minus de hierboven vermelde retourkosten.